Chapter 1. - I love you

"Jag älskar dig." Sade han och log.
Han drog min kropp mot hans varma och muskulösa kropp, lade armarna runt min midja och stirrade in i mina ögon med sina chokladbruna. Jag kände doften från honom, som var en svag doft av rök och mint. 
"Jag älskar dig också." Sade jag och lade armarna vilande runt hans nacke. 
Han lutade sig mot mig, och tryckte sina mjuka läppar mot mina. Min mage fylldes av en varm känsla, och värmen spreds runt i hela kroppen. När han kysste mig blev jag glad, det kändes som att jag och Justin var dem enda som fanns, och jag kände mig som lyckligast i världen. Jag avslutade kyssen för att andas. Mina fingrar klättrade från hans mage upp till bröstkorgen, och jag stirrade in i hans ögon. 
"Min lektion börjar nu." Sade jag och log. 
Jag vände mig om och ett leénde spreds på mina läppar, jag gick in i klassrummet och satte mig på min plats. Jag lade ner böckerna och jag dagdrömde mig bort till en annan värld. Det var som en flashback, jag såg framför mig dagen jag och Justin möttes. 

Det var för nästan ett år sedan, jag gick längs korridoren på väg till Spanskan när jag gick in i honom. Justin. Jag tappade mina böcker på golvet när vi gick in i varandra, men han bara fortsatte att gå, oförskämd som han var. Han sade inte ens förlåt, han bara gav mig en irriterad blick och fortsatte gå. Först tyckte jag inte alls om honom, men sedan lärde vi känna varandra när vi gjorde en hemuppgift tillsammans, vi blev indelade i par och jag hamnade med honom. Han blev trevligare efter varje gång, och känslor för honom kom smygandes fram. Till slut ledde det hela till en kyss, en till kyss, och så vidare. Men det var farligt att vara tillsammans med honom, eftersom han var lite utav en badass. Han gjorde olagliga grejer, han hade tidigare legat med nästan varenda tjej som han stötte på i staden han bodde i förut, han var med i ett gäng, och han var med i många slagsmål. Eftersom min pappa var emot allt sånt fick vi hålla det hemligt, skulle han få reda på vårat förhållande, skulle jag dö, han också. Men en tjej på skolan hittade oss i städskrubben och sedan fick alla reda på det via ett rykte. De enda som visste om är dem i skolan, och de visste inte att min pappa inte visste, så de skulle inte precis gå och tjalla. Det hade gått ett år nästa månad. 

"Godmorgon klassen!" Ropade Magister Martin utöver klassrummet för att överrösta alla stolar som skrapades mot golvet när alla elever drog ut stolarna och satte sig.

Lektionen gick, till slut ringde skolklockan. Jag tog upp böckerna och reste på mig. Jag sköt in stolen och skulle gå ut ur klassrummet när Magistern stoppade mig. Jag vände mig mot honom och suckade högt och tydligt. 
"Vad har jag gjort?" Frågade jag irriterat. 
"Förra året var du flitig, du hade högsta betyg och nu har du nästan underkänt. Är det något som har hänt?" Frågade han. 
"Va? Nej..." Svarade jag och var förvånad. Jag trodde att jag låg mycket bättre till. 
"Du måste studera mer, jag vet att du är mycket bättre än det här." Sade han och stirrade på mig med sina mörka bruna ögon. 
"Ja ja." Sade jag och skyndade mig ut ur klassrummet innan han hann säga något mer. 
När jag kom ut ur klassrummet möttes jag av en glad Justin, han kysste mig på pannan och slank förbi mig, och innan jag visste ordet om det var han borta. Men sådan är han. Jag gick till mitt skåp, där stod redan Allison. Hon såg förfärad ut. 
"Vad är det?" Frågade jag. 
"Är min högra kind större än den andra?" Frågade hon och jag öppnade mitt skåp. 
"Va? Nej." Sade jag och höjde på ögonbrynen. 
"Jo..." Sade hon och lade händerna på kinderna för att känna efter.
Jag suckade och flinade stort. 
"Allison, ge dig. Dem lika stora." 
Hon kollade på mig med stora ögon och vidöppnade munnen. 
"Så dem är stora?" Frågade hon och såg nervös ut. 
Jag ruskade på huvudet och skrattade till. Jag lämnade mina grejer i skåpet och tog fram Spanskagrejerna. Jag stängde skåpet och lade min arm runt Allis axlar, och vi gick längs korridoren på väg till Spanskarummet. 

Efter sista lektionen gick jag och Justin hand i hand längs korridoren på väg mot parkeringen. När vi kom ut, kramades vi snabbt.
"Hejdå." Sade han och log. 
"Hejdå." 
"Ses ikväll, då." Sade han med en sexig röst och blinkade med ena ögat. 
Vi gick åt olika håll, jag mot bussen och han mot sin vita batmanbil. Jag satte mig i bussen och tittade ut. Efter någon minut fylldes hela bussen av elever, och efter yttligare någon minut startades motorn och vi började köra. Efter några minuters bussresa var jag hemma. Jag klev ur bussen på busshållsplatsen och gick till mitt hus. Jag gick in och mina näsborrar fylldes av en välkänd lukt -cigarrer. Jag slängde ner väskan på golvet och gick in i köket, pappa satt och rökte vid fläkten. 
"Måste du verkligen röka inne?" Frågade jag. 
"Tänk för att det måste jag." Sade han uppkäftigt. 
"Och du ska föreställa min pappa..." Muttrade jag tyst för mig själv. 
Jag gick fram till kylskåpet och tog fram äpple som jag tog en tugga av direkt. Jag stängde kylskåpet efter mig och började styra mina steg mot mitt rum. När jag väl var inne i mitt rum gick jag direkt fram till min säng där min dator låg. Jag lade mig ner på mage i sängen och slog upp locket på datorn och satte igång den. När jag väl var inloggad på datorn klickade jag upp internet för att sen på in på Facebook och se om något hänt den senaste timmen, men som vanligt har det inte hänt något roligt. Jag stängde ihop datorn och lade den nochlande på golvet bedvid sängen och lade mig på rygg i sängen, och kollade upp i taket och tog en till tugga utav mitt äpple. Allt jag kunde tänka på var Justin, Justin och ännu mer Justin. Det kanske låter sjukt, men han ville inte lämna mina tankar. Efter att ha legat i sängen och bara tänkt på Justin hörde jag något knackas mot fönstret. Justin var här. Jag ställde mig trött upp på fötterna och började gå mot fönstret och öppnade det så Justin kunde klättra in. Justin var inne i mitt rum på nolltid. Direkt när han kommit in i mitt rum tryckte han upp mig mot väggen bakom mig och lutade sitt huvud bara några centimeter från mitt och kollade in i mina ögon.
"Saknat mig?" Frågade han och fuktade läpparna med tungan. Om Justin inte tryckt mig så hårt mot väggen som han nu gjorde skulle jag ramlat ner i en hög på golvet. Varje gång han fuktade läpparna sådär sexigt som han bara kan vek sig alltid mina knän. Justin fortsatte stirra in i mina ögon.
"Nej, jag hade ändå roligare när du inte var här." Svarade jag lite retligt. Justin enbart höjde på ögonbrynen och kollade på mig med en blick som tydde hoppas-du-inte-menade-det-du-sade.
"Okej, berätta gärna för mig, babe vad du nu gjorde som var roligare utan mig." Jag fattade precis vad han syftade på. Han ska alltid vara så pervers.
"Perv. Nej, jag pullade inte." Sade jag lite surt.
Han kollade bara skeptiskt på mig som om han inte trodde ett ord av vad jag nyss sagt. Jag drog upp mina händer på hans bröstkorg och puttade lätt till honom så han släppte taget om min midja och backa smått så jag kunde gå därifrån. Jag styrde mina steg mot sängen och lade mig ner i den på rygg. Justin som uppfattat mitt hastiga drag började också gå mot sängen. När han stod bredvid sängen lade han sig ner över mig och lät sina händer ligga på varsin sida utav mitt huvud för att inte mosa mig. Han kollade kärleksfullt in i mina ögon. Jag bet mig smått i läppen och Justin började luta sitt huvud sakta närmare mitt. När han bara var några millimeter mellan våra läppar tryckte han fort sina läppar hårt mot mina. Jag besvarade fort kyssen.
Kyssen gick fort över till hångel. En konstig känsla uppstod i min mage. Jag ville ha mer. Mer utav Justin. Jag ville ha han nu, men det gick ju inte då pappa var bara en trappa ner och kunde märka oss och det var för farligt att riskera att han skulle upptäcka oss. Det som sög mest var att min pappa ännu inte visste om mig och Justin och det var ju för att han hatar killar som Justin för han tror att såna som Justin kommer bryta hans enda dotters hjärta, men om jag känner Justin rätt så kommer han inte att göra det. Om min pappa bara slutar tro att alla killar är likadana så skulle han nog snart inse att Justin inte är som alla andra idoter som knullar allt som rör sig. Justin skulle aldrig vara otrogen. Han älskar mig för mycket för att kunna bryta mitt hjärta. Pappa måste bara lära sig att han inte kan bestämma över mig hela livet. Jag är inte direkt 5 år längre. Jag kan ta besult själv och jag har tagit beslutet att inte lyssna på min pappa. Jag vet att det är ganska riskabelt att ta den slutsatsen, men jag kan verkligen inte leva utan Justin. Han är mitt allt. Justin drog sig anfått ifrån kyssen och kollade djupt in i mina ögon och log. Jag log tillbaks och drog upp mina händer till hans hår som nyss vilat på hans midja. Jag började smått leka lite i hans hår och dra i det.

Justin satte sig upp och jag var tvungen att dra tillbaks mina händer. Jag kollade undrandes upp mot han och han enbart kollade neutralt tillbaks på mig.
"Förlåt, babe, men måste gå nu." Sade han helt neutralt.
Han visade ingen känsla alls på hans ansikte. Jag kollade sogset upp mot han och putade med underläppen för att han skulle ändra sig och stanna.
"Babe, inget kan få mig att ändra på mig. Vi båda vet att vi inte kommer sova så mycket ifall jag stannar över natten." Jag enbart rodnade och drog fort upp mina händer för ansiktet.
Varför det var så pinsamt att rodna vet jag inte. Jag har ju rodnat tusen gången framför Justin, men det var något speciellt när det gällde sex. Jag rodnade alltid när Justin tog upp det ämnet. Jag kände ett par blöta läppar mot mina händer som pussade min handrygg. Jag fnittarde smått till. Justin böjde sig smått närmare mitt ansikte.
"Måste gå nu. Ses i skolan imorgon." Viskade Justin i mitt öra.
Jag kände hur Justin ställde sig upp ur sängen. Jag tog bort mina händer från ansiktet och såg att Justin redan gått. Jag suckade smått för mig själv och ställde mig själv upp ur sängen för att sedan gå och stänga fönstret. När fönstret var stängt gick jag tillbaks till min säng och lade mig ner i den igen och drog täcket upp till hakan. Lampan släkte jag sekunden efter och drog ner handen under täket igen och kände hur tröttheten tog över min kropp och snart så låg jag in en djup sömn.
Första kapitlet! Hoppas ni gillar det. Vi ska försöka komma ut med ett imorgon också, men inte helt säker... Annars kommer det ut ett på söndag :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback